17 Mart 2021 Çarşamba - TİMDER'den
10 Mart 2021 Çarşamba - TİMDER'den
Amaç: Tüketicinin ihtiyaçlarının karşılanması veya tüketiciye fayda sağlaması için mal veya hizmetin sadece üretilmiş̧ olması yeterli olmamaktadır.... [Haberin devamını oku]
24 Şubat 2021 Çarşamba - TİMDER'den
17 Şubat 2021 Çarşamba - TİMDER'den
Markalar başarılı iletişim kampanyaları ile desteklenmediği takdirde markanın hatırlanırlığı ve zihinlerdeki gücü zaman içeresinde zayıflayabilir. Bu da başka birçok... [Haberin devamını oku]
10 Şubat 2021 Çarşamba - TİMDER'den
Pandeminin küresel ekonomiye ve Türkiye ekonomisine etkilerini anlayabilmek için gerekli verilerin neler olduğu ve nasıl takip edileceğinin öğrenilmesi şirketler... [Haberin devamını oku]
04 Şubat 2021 Perşembe - TİMDER'den
Online ortamda kamera karşısında konuşabilmenin ve insanları etkileyebilmenin yolu iletişim ve sunum tekniklerini bilmekten geçer. Gerçek ve unutulmayan bir etki bırakmak,... [Haberin devamını oku]