30 Mayıs 2022 Pazartesi
Amaç:
Hızla değişen pazar koşullarında tüketicilerin satın alma kararını nasıl aldığını anlamak şirketlerin başarıya giden yolda bir adım önde olmalarını sağlar. Bu noktada nörobilim, pazarlama ve satış alanlarında insan davranışlarını anlamada yeni bir yaklaşım getirir. Bu eğitim ile tüketicilerin satın alma kararlarını ve seçimlerini etkileyecek stratejilerin nasıl geliştirileceği üzerinde durulacaktır.
İçerik:
• Nöropazarlama Nedir?
• Tüketici Davranışı
• Tüketicilerin Satın Alma Karar Süreci
• İnsan Beyninin Özellikleri
• Duygu ve Motivasyonlar
• Nöropazarlama Teknikleri ve Güncel Uygulamalar
• Beynimizle Uyumlu Nöro Satış Aşamaları
Eğitime Katılmak İçin Tıklayınız