26 Eylül 2022 Pazartesi
Amaç:
İşletmeler ürünlerini ve hizmetlerini satabildikleri sürece varlığını sürdürebilecektir. Satışçı satışın ne olduğunu, karşısındakini nasıl dinlemesi gerektiğini, soracağı sorularla müşteriyi nasıl yönlendireceğini, nasıl davranması gerektiğini bilirse kusursuz satış̧ için bir adım atmış̧ olacaktır. Bu eğitimde satışta müzakere yöntemleri ve müşteri ikna süreçlerine dair bilgiler verilecektir.
İçerik:
• Satış̧ Nedir, Satış̧ Ne Değildir?
• Satıcı Kimdir?
• Fark Yaratmak
• Satıcıda Olması Gerekenler (Empati, Dinleme, Sen ve Ben Dili, Vb.)
• Müzakere Tanımı ve Süreçleri
• İkna Psikolojisi
• Başarının Anahtarı Hazırlık ve Önemli Faktörler
• Müzakere Masası Taktikleri ve Panzehirler