TİMDER Akademi'de 21 Ocak Salı; Üretici-Bayi-Müşteri İlişkileri

15 Ocak 2020 Çarşamba

TİMDER'den
TİMDER Akademi'de 21 Ocak Salı; Üretici-Bayi-Müşteri İlişkileri

Tema
Müşteri İlişkileri

Amaç
Gelişen ve değişen rekabet piyasasına uyum sağlayabilmek için işletmelerin üretici, bayi ve müşteri üçgeninde yeni stratejiler geliştirilmesi, doğru planlama ve organizasyon yönetimine ilişkin farkındalık kazandırılmasıdır.

İçerik

  • Üretici, Bayi ve Müşteri Aktörler ve Rolleri
  • Üreticiden Tüketiciye Yolculuk
  • Talepleri Anlama ve Yönetme
  • Ürün ve Bilgi Akışı

Eğitime Katılmak İstiyorum

HABER HAKKINDA YORUMLAR
TİMDER Kurucu Üyesidir.