10 Mart 2021 Çarşamba
Amaç:
Tüketicinin ihtiyaçlarının karşılanması veya tüketiciye fayda sağlaması için mal veya hizmetin sadece üretilmiş̧ olması yeterli olmamaktadır. Malların üretilmesiyle değil bunların uygun şekilde pazarlanması ve satışı ile tüketici ihtiyaçları karşılanmaktadır. Bu eğitim ile pazarlama ve satış yönetimindeki püf noktalar aktarılacaktır.
İçerik:
• Satış Türleri Nedir?
• Temel Satış Süreçleri ve Elementleri
• İhtiyaç ve Faydaların Araştırılması ve Sunum
• Satışta Görüşme Süreci ve Klasik Sunum Stratejileri
• Talep Oluşturma Stratejisinin Geliştirilmesi
• Dünyanın En İyi Satıcıların Özellikleri
• Karlı Müşteri Geliştirme
• Müşterilerin Dikkatini Çekme ve Onları Etkileme
• Karar Vermemizi Sağlayan Unsurları Bilerek Satış Potansiyelini Arttırmanın Yöntemleri Nelerdir?
• Müşterinizin Dikkatini Çekme ve Dikkati Kendi Odağınızda Tutma
• Kriz Durumlarında Dahi Satışlarınızı Arttırmanızı Sağlayacak Stratejiler Nelerdir?
Eğitime Katılmak İçin Tıklayınız