TİMDER Akademi'de 15 Mart Salı; Dijital Pazarlama Yol Haritası; Strateji, Araçlar ve Örnekler

13 Mart 2022 Pazar

TİMDER'den
TİMDER Akademi'de 15 Mart Salı; Dijital Pazarlama Yol Haritası; Strateji, Araçlar ve Örnekler

Amaç:
İşletmenin dijital dünyada rekabetçi gücünü değerlendirebilmesi, tüketicilerin gereksinimlerini tespit edebilmesi ve buna göre işletme hedefleri belirleyerek dijitaldeki yol haritasını oluşturabilmesi gerekir. Bu eğitim ile dijital pazarlama yol haritasının oluşturulması için gerekli olan stratejik bakış açısına, analize, planlamaya, uygulamaya ve kontrole dayalı eylem ve araçlar üzerinde durulacaktır.

İçerik:

  • Dijitalleşen Dünyada Pazarlama Stratejisinin Dünü Bugünü
  • Pazar ve Rekabet Analizi
  • Müşteri Analizi
  • Dijitalleşen Dünyada İş Yapmanın Yeni Yöntemleri
  • Ürün Yerine Müşteri Geliştirmek
  • İş Planı Yerine İş Modeli Yapmak - İş Modeli İnovasyonu
  • Dijital Pazarlama Yöntemleriyle Deneysel Yaklaşımla Hipotez Testi Tasarlamak ve Uygulamak
  • Dönüşüm Optimizasyonu
  • Büyüme Korsanlığı (Growth Hacking)

Eğitime Katılmak İçin Tıklayınız


 

HABER HAKKINDA YORUMLAR
TİMDER Kurucu Üyesidir.