06 Mayıs 2022 Cuma
Amaç:
Pazarlama kararları, hangi mal ve hizmetlere, ne miktar, nerde, ne zaman ihtiyaç̧ olduğunu belirtmeye çalışır. 70’li yıların aksine her üretilenin “nasıl olsa satılıyor” mantığına bürünemediği günümüzde kesinlikle en önemli konulardan biri markalaşma ve marka yönetimidir. Bu eğitimde stratejik marka yönetimi üzerinde durulacaktır.
İçerik:
• Pazarlama – Müşteri – Kalite İlişkisi
• Markalaşma ve Algılanan Değer
• Marka İsmi ve Kimliği
• Marka Mimarisi
• Marka Konumlandırma ve Temelleri
• Markalaşma Stratejileri
• Rekabet ve Markanın Gücü
• Bütünleşik Marka İletişimi
Eğitime Katılmak İçin Tıklayınız