20 Mayıs 2019 Pazartesi
Social Media Awards ödülü; markaların performansını, tarafsız ve verilere dayalı olarak hazırlanan SocialBrands sosyal medya endeksi sonuçlarına göre veriliyor. Buderus Türkiye, sosyal medya hesaplarında gerçekleştirilen aktiviteler, etkileşim, içerik çeşitliliği, video içerik-leri, yarışmalar, müşteri yorumlarına dönüş gibi birçok kritere dayanarak 2018 yılından iklim-lendirme sektöründe gümüş ödülü aldı.
Buderus Türkiye uzman bakış açışıyla yıl boyunca aktif olarak kullandığı ve çeşitli içeriklerle beslediği Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube hesaplarından 20 milyon kullanıcıya eri-şim sağladı. Kasım 2018 itibariyle daha geniş kitlelere ve yeni müşterilere ulaşmak üzere sosyal medyada kanaat liderleri (Influencer) iş birliktelikleriyle “Uzmanlar Yanıtlıyor” konsep-tini sunan Buderus Türkiye; alanında uzman isimlerle aktiviteler düzenledi. Tüm bu aktivitele-riyle daha fazla etkileşim almayı hedeflerken, çift taraflı iletişimini de artırdı. Sosyal medyada yapılan her yoruma uzman bir ekiple hızlı cevaplar vererek müşteri ilişkilerine verdiği önemi de göstermiş oldu.