30 Mart 2018 Cuma
Bosch Termoteknik Türkiye çalışanları ve yetkili servisleri, 2018 Yetkili Servis Toplantısı’nda bir araya gelerek, hem 2017 yılını değerlendirdi, hem de 2018 yılı için motivasyon sağladı. “Gelecek Seninle! Hazır Mısın?” temasıyla gerçekleşen toplantıda, Bosch Termoteknik’in dijitalleşen dünyaya verdiği önem ve bakış açısı hakkında bilgi verildi.
Bosch Termoteknik’ten Geleceğe yönelik Satış Sonrası Hizmet Projeleri
Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Nazif Özakıncı, Satış sonrası Hizmetlerde 2018 yılında gerçekleşecek dijitalleşme projelerini anlatırken, servis organizasyonunun geleceği hakkında da öngörülerini açıkladı.
Bosch Termoteknik Türkiye, Ortadoğu ve Kafkasya Satış Genel Müdürü Zafer Polat, Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Nazif Özakıncı ve yöneticilerin de katıldığı toplantıda, 2017 yılında müşteri memnuniyeti değerlendirmesi kategorisinde dereceye giren ilk 7 servis ile klima montaj kalitesi kategorisinde dereceye giren ilk 6 servise plaketleri takdim edildi.
Bosch Termoteknik Organizasyonlarını Dijitalleştiriyor
2018 yılındaki tüm Bosch Termoteknik organizasyonlarında kullanılan eTTkinlik adlı mobil uygulaması sayesinde katılımcılar, toplantı ile ilgili tüm bilgilere mobil telefonları üzerinden erişerek daha kolay bir iletişim ağı oluşturuldu. Katılımcılar, mobil uygulama üzerinden ajanda, konum ve anlık bildirimler ile güncel bilgi sahibi oldular.
Toplantının soru-cevap bölümünde Bosch Termoteknik yöneticileri mobil uygulama üzerinden gelen soruları cevapladılar.
Yetkili Servisler Semih Saygıner ve Gala Gecesi Yemeği ile Stres Attılar
Yetkili Servis toplantısının önemli konuşmacılarından biri olan Dünya Şampiyonu milli bilardocu Semih Saygıner kendi yaşantısından tecrübelerini katılımcılar ile paylaştı. Servis toplantısı gala yemeği ve toplantının ikinci günü gerçekleştirilen bilgi paylaşımlarının ardından sona erdi.