TİMDER Akademi'de 02 Şubat Salı; Pandemi Döneminde Yeni Müşteri İlişkileri

28 Ocak 2021 Perşembe

TİMDER'den
TİMDER Akademi'de 02 Şubat Salı; Pandemi Döneminde Yeni Müşteri İlişkileri

Amaç:
Tüketici davranışlarını ve davranışları etkileyen çeşitli faktörleri ele alınarak müşterinin satın alma deneyimini bütünsel ortaya koyan teorik ve pratik bilgiler sağlayacaktır. Bununla beraber pandemi döneminde yeni müşteri ilişkileri yaklaşımları üzerinde durulacaktır.

İçerik:
• Müşteri İlişkilerinde Yeni Yaklaşımlar
• Pandemi Günlerinde Müşteri İlişkileri Ve İletişim
• Zor Günlerde Duygusal Zeka
• Kültürel Yaklaşım Ve Kişiselleştirilmiş Pazarlama İletişimi
• Müşteri Segmentasyonu
• Pareto Analizi
• Müşteri Yaşam Döngüsü Ve Stratejiler
• Müşteri Arama Dinamikleri
• Müşteri Yaşam Boyu Değeri
• CRM Stratejileri
• Müşteri Bazında Stratejik Planlama, Pandemi Sonrasına Hazırlık

Eğitime Katılmak İçin Tıklayınız

 

HABER HAKKINDA YORUMLAR
TİMDER Kurucu Üyesidir.