Tahsilat Becerisi İçin Kişisel Gelişim

TİMDER Akademi
Tahsilat Becerisi İçin Kişisel Gelişim
Başlangıç Tarihi ve Saati: 27 Kasım 2018 , Saat: 19:00
Bitiş Tarihi ve Saati: 27 Kasım 2018 , Saat: 22:00
Son Başvuru Tarihi: 27 Kasım 2018
Etkinlik Yeri: İstanbul Gayrettepe Dedeman Otel - Haritada Göster
Eğitmen: Dr. Öğr. Üyesi Zeki Yüksekbilgili
ETKİNLİĞE KATILMAK İSTİYORUM

İşletmelerin en önemli sorunlarının başında ürettikleri ürünleri satmak gelmektedir. Bazı dönemlerde işlerin daralmasıyla birlikte, müşteri seçimi ve istihbaratı konusunda biraz daha serbest davranan işletmeler, mal teslimatı ya da hizmetin gerçekleşmesinin ardından ciddi bir tahsilat sorunu ile karşı karşıya kalmaktadır. Tahsilatın gerek kurumsal gerekse de bireysel olarak yapılması esnasında, müzakere yolunun seçilmesinde kişilerin müzakere becerileri ve ikna kabiliyetleri büyük önem kazanmaktadır. Tahsilatta sorun yaşamamak adına, müşteri istihbaratı ve müzakere becerisi ön plana çıkarılmalıdır.

Eğitimin İçeriği

  • Müşteriyi bulma ve yaklaşım
  • Müşteri nasıl ve nereden bulunur?
  • Satışçının müşteri bulmadaki statüsü ve rolü (GRUP ÇALIŞMASI)
  • Dinleme becerisi ve dinleme tipleri
  • İkna ve müşteri tanıma
  • Ben hangi tip satışçıyım? (TEST)
  • Müşteri analizi
  • Müşteri analiz yöntemi MADDEN test
  • Müşterinin “Doğru müşteri” olup olmadığını belirleyeceğimiz kriterler
  • Müşterinin güven unsurları, 3 önemli müşteri tipi ve davranışlarımız
  • Tahsilat başarısı
  • Tahsilat başarısına etki eden faktörler
  • Tahsilat öncesinden müşteriyi hazırlama
  • Tahsilatın zor duruma düşmesi ve müşterinin olası ertelemeleri

Kimler Katılabilir; Satıştan sorumlu yönetici ve tüm satış ekibi çalışanları

LCV

TİMDER

timder@timder.org.tr

0216 580 83 43

ETKİNLİĞE KATILMAK İSTİYORUM
TİMDER Kurucu Üyesidir.