Satış Psikolojisi ve İkna Yöntemleri

TİMDER Akademi
Satış Psikolojisi ve İkna Yöntemleri
Başlangıç Tarihi ve Saati: 02 Ekim 2018 , Saat: 19:00
Bitiş Tarihi ve Saati: 02 Ekim 2018 , Saat: 22:00
Son Başvuru Tarihi: 02 Ekim 2018
Etkinlik Yeri: İstanbul Gayrettepe Dedeman Otel - Haritada Göster
Eğitmen: Hakan Metin Akgün

İşletmeler ürünlerini ve hizmetlerini satabildikleri sürece varlığını sürdürebilecektir. Bu ifade bize satışın ne denli önemli bir işletme faaliyeti olduğunu göstermektedir. Bir satış senaryosunu ele aldığımızda başrolde satışçı vardır. Satışçının yetenekleri ve bilgi düzeyi senaryonun “mutlu son” ile bitmesinde en önemli etkendir. Doğal olarak işletmelerin beklentileri her zaman mutlu   sondur. Ancak senaryo her zaman mutlu bitmemektedir. Satışçının mutlu son için yapması gerekenleri  iyi bilmesi ve rolünü iyi oynaması gerekmektedir. Satışçı satışın ne olduğunu, karşısındakini nasıl dinlemesi gerektiğini, soracağı sorularla müşteriyi nasıl yönlendireceğini, nasıl davranması gerektiğini bilirse kusursuz satış için bir adım atmış olacaktır. Bununla birlikte kusursuz satışa ulaşmak için kişinin sürekli olarak satış süreci ile ilgili bir öz değerlendirme yapması gerektiğini bilmesi gerekir. Unutmamak gerekir ki işlemeler ne kadar mükemmel üretim sistemleri ve destek sistemleri tasarlarsa tasarlasınlar satış yoksa hiç birinin anlamı yoktur. Bu eğitimin amacı katılımcılara, yüksek düzeyde satış profesyonelliği, müşterilerin yeni önceliklerini, ihtiyaç ve isteklerini anlama, rakiplerin davranışlarının daha iyi analiz edebilme, satış ekiplerini daha etkin yönetme ile ikna becerileri kazandırarak yüksek verimlilikte bir satış yönetimi sağlamaktır. Müşterilerin farklı alışkanlık, ihtiyaç ve algılama tarzları hakkında katılımcıları bilinçlendirmek ve bu farklılıklara uygun satış tekniklerini kazandırmaktır. Ayrıca katılımcıların satışlarını artırmaları ve uzun dönemli müşteri ilişkileri kurmaları için gerekli becerileri aktarmayı ve satış teknikleri konusunda bilgilendirmeyi amaçlamaktadır.

Eğitimin İçeriği

  • Değişim noktası; hayatta kalmak
  • Hayatta kalmanın sırları
  • Fark yaratmak
  • Satış nedir, satış ne değildir
  • Satışta ihtiyacın yeri
  • Satıcı kimdir
  • Satıcıda olması gerekenler
  • Empati
  • Sen / Ben dili
  • Dinleme, dinleme oyunu
  • Satıcılık doğuştan mıdır?
  • Satışta SWOT analizi
  • Role play
  • Satış aşamaları
  • Hazırlık, güven kurma
  • İhtiyaç analizi, fayda analizi
  • Müşteri geliştirme
  • İkna yöntemleri

Kimler Katılabilir; Satıştan sorumlu yönetici ve tüm satış ekibi çalışanları

LCV

TİMDER

timder@timder.org.tr

0216 580 83 43

TİMDER Kurucu Üyesidir.