Pazarlama & Satışta İnovasyon ve Yenilikçilik

TİMDER Akademi
Pazarlama & Satışta İnovasyon ve Yenilikçilik
Başlangıç Tarihi ve Saati: 15 Mart 2018 , Saat: 19:00
Bitiş Tarihi ve Saati: 15 Mart 2018 , Saat: 22:00
Son Başvuru Tarihi: 15 Mart 2018
Etkinlik Yeri: Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel - Haritada Göster
Eğitmen: Yrd. Doç. Dr. Zeki Yüksekbilgili

Bu eğitimin amacı, inovasyon tekniğini kullanarak pazarlamada farklılık oluşturmak, geliştirilecek pazarlama stratejileri ile firmanın piyasada rakiplerine oranla avantaj yakalamasını sağlamak; ürünlere ait tasarım, promosyon, fiyatlandırma alanlarında gereken değişiklikleri ve yenilikleri oluşturmak ve böylece klasik pazarlamanın doğurduğu tıkanıklıkları gidermektir. Ayrıca eğitime katılan katılımcıların inovasyon kabiliyetlerinin geliştirilmesi ve güçlendirilmesi temel amacı oluşturmaktadır.
• İnovasyon ve Pazarlama
• Pazarlamada İnovasyon Stratejileri
• Pazarlama İnovasyonu Nasıl Yapılır?
• Farklı Pazarlama Modeli Geliştirme Çalışması
• İnteraktif   Yöntemle  İnovasyon  Çalışması
• Farklı Pazarlama Anlayışları Geliştirmenin Gereği
• Ürün ve Yapılan İşin Farklı Bir Yönünü Bulma
• Yeni Bilginin Keşfi ve Kreatif Düşünce Üretimi
• Tek Düzeliğin Farklı Bir Kavramla Buluşturulması (İki Farklı Kavramla Üründe Farklılık Oluşturacak Eşleştirme Modeli)
• Pazarlamada Ters Düşünme Tekniği
• Mevcut Anlayışlara Farklı Olarak Ne Eklenir?
• Pazarlamada İkna Becerisi
• 2020 Yılında Sektörünüzdeki Pazarlama Sistemi Nasıl Olacak?
• 2020 Yılında Müşteri Hassasiyetlerinin Tanımı

Kimler İçin?
• Şirket patronları, Yönetim Kurulu ve İcra Kurulu Üyeleri, Genel Müdür, Genel Müdür Yardımcısı, Satış ve Pazarlama yöneticileri ve çalışanları, bu konuda kendini geliştirmek isteyen yönetici ve uzman

LCV

TİMDER

Nazlı Yazıcı

0216 580 83 43

timder@timer.org.tr

TİMDER Kurucu Üyesidir.