İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

TİMDER Akademi
İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma
Başlangıç Tarihi ve Saati: 02 Mart 2021 , Saat: 19:30
Bitiş Tarihi ve Saati: 02 Mart 2021 , Saat: 21:30
Son Başvuru Tarihi: 02 Mart 2021
Etkinlik Yeri: Zoom Webinar
Eğitmen: Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanı Sedat Ateş
ETKİNLİĞE KATILMAK İSTİYORUM

Amaç:
Dijital ortam ve medyanın kitleleri harekete geçirmede olduğu kadar reklam alanında da ne kadar büyük öneme sahip olduğu her geçen gün daha iyi görülmektedir. Eğitimde kişisel, marka ve iş yeri bilinirliğini artırmak için içerik pazarlaması ve sosyal ağlarda içerik oluşturulması üzerinde durulacaktır.

İçerik:
• İçerik Pazarlama Nedir?
• İçerik Pazarlama İçin Verimli Platformları Belirlemek
• Blogların İçerik Pazarlamadaki Önemi
• Video, Elektronik Yayın, İnfografik Kullanımı
• Tüketici Davranışları Ve İhtiyaçlarına Yönelik İçerikler Oluşturmak
• İçeriklere Editoryal Yaklaşımlar
• İçerik Oluşturmada Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar
• Müşteriler İle Sıkı Bağ Kurmaya Yönelik İpuçları
• Dijital Mecralar İçin Metin Yazarlığı, Video, Kurgu ve Görsel Hazırlama



Sedat Ateş:

Online ve offline perakendeyi bütünleştirici bir çok çalışma içinde bulunmuştur. Fortune 500 verisine göre 2016 ve 2017 yılları içinde Türkiye’nin en büyük şirketleri sıralaması 34.sırada Makro Market bünyesinde E-ticaret / Crm / Dijital pazarlama birimlerini kurmuştur. Aktif olarak E-Ticaret Türkiye dergisi vb. aylık basılı mecralarda makale ve yazıları yayınlanmaktadır. E-ticaret Türkiye Akademi kurucu üyelerinden olup akademi kapsamında ticaret odaları, dernekler, şirketler ve üniversitelerde inovasyon, pazarlama, yapay zeka uygulamaları, girişimcilik, sosyal medya, e-ticaret, dijital pazarlama alanlarında sektöre bir çok yetişmiş personel gücü kazandırılması hedeflenen projede bulunmuştur ve çeşitli kategorilerden firmalara start up yolculuğuna sıfırdan danışmanlık yapmıştır. 2010 yılında yazdığı Akıllı E-ticaret kitabı sektörün ilk kaynağı olma özelliği taşımaktadır. Çalışmalarını hikaye anlatıcılığı, içerik yönetimi, nöro pazarlama alanlarında devam etmektedir. Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinde bir çok bölgede dijital dönüşüm, e-ticaret, sosyal medya, dijital pazarlama vb. gibi konulu önemli oturumlarında moderatörlük yapmakta ve panellere aktif konuşmacı olarak devam etmektedir.

ETKİNLİĞE KATILMAK İSTİYORUM
TİMDER Kurucu Üyesidir.