Dijital Mecralarda Pazarlama

TİMDER Akademi
Dijital Mecralarda Pazarlama
Başlangıç Tarihi ve Saati: 30 Ekim 2018 , Saat: 19:00
Bitiş Tarihi ve Saati: 30 Ekim 2018 , Saat: 22:00
Son Başvuru Tarihi: 30 Ekim 2018
Etkinlik Yeri: İstanbul Gayrettepe Dedeman Otel - Haritada Göster
Eğitmen: Yılmaz Bozan

Dijital mecralarda satış yapmanın çok farklı yöntemleri vardır. Arama motorlarından tutun da içerik pazarlamaya, Google adwordslere varana kadar pek çok şekilde satış imkanı sunmakta dijital platformlar. Yanlış kullanılan dijital mecralar firmaya çok zarar da verebilir. Markanız ve firmanız hakkında her türlü olumlu-olumsuz bilginin en hızlı şekilde yayıldığı platform olan dijital mecraları en etkin en doğru şekilde kullanarak hedef kitlemize ulaşarak satış yapmanın ipuçlarını vermeyi amaçlamaktayız bu eğitim ile.

Eğitimin İçeriği

  • Arama motoru reklamcılığı nedir?

➢ SEO nedir? Neden gereklidir?
➢ Arama motoru nedir? En önemli arama motorları nelerdir? SEO Terimleri
➢ Site İçi Optimizasyon: Kelime araştırma başlık yapılandırması içerik ve önemi
➢ Özgüniçerik-kopya içerik meta açıklamalar etiketler ve alt etiketler
➢ İç link yapılanması, Anchor Text Site Dışı Optimizasyon:
➢ Link oluşturma stratejileri kaliteli link oluşturma zararlı bağlantıları giderme kaynak oluşturma
➢ Backlink teknikleri, teknik optimizasyon, domain yaşı, yinelenen içerik
➢ Site hızı, site haritası
➢ Bulunamayan sayfalar, canonical etiketler
➢ Google algoritma güncelleme, analiz- raporlama
 

  • İçerik pazarlaması nedir?

➢ İçerik pazarlaması nedir? İçerik pazarlaması platformları, blog yönetimi
➢ Zengin içerik tipleri, kurumsal blog yönetimi
➢ İçerik oluşturmada dikkat edilmesi gereken kurallar, müşteriler ile sıkı bağ kurmaya yönelik ipuçları
➢ Geri dönüşüm döngüsünü izlemek

  • Google Adwords

➢ Google reklamcılığı nedir? Sosyal medya reklamcılığından farkları nelerdir?
➢  Google reklamları ile neler yapabilirsiniz? Neler yapamazsınız?
➢ AdWords hesabı açma ve kurulumu
➢ AdWords diline genel bakış (Campaing, Ad Group, Quality Score, CPC, CTR ) Reklam türleri  (Kampanya türlerinin genel anlatımı)
➢ Anahtar kelime nedir?
➢  Eşleme türleri nelerdir?
➢  Kampanya nasıl kurgulanır?
➢  Hedef kitle nasıl belirlenir? İşletme ihtiyaçlarına göre reklam türü belirleme
➢  Kampanya içinde birden fazla reklam grubu kullanma Anahtar kelime planlayıcı nasıl kullanılır?
➢ Görüntülü reklam planlayıcı nasıl kullanılır? Reklam türlerinde reklam verme Reklamlara reklam uzantıları ekleme
➢ Reklamı optimize ederek maliyetleri düşürme Kalite puanı nasıl artırılır?
➢ Kampanyaları raporlama
➢ Yeniden pazarlama listesi nasıl oluşturulur?
➢ Web sitesi üzerinden satış nasıl yapılır?
➢ Email datasına (müşteri listesine) remarketing yapma AdWords ile Search Console ve Analytics bağlantısı Mobil Reklamlar
➢ Video Reklamlar
➢ Google Merchant Center
➢ Dönüşüm izleme kodunun oluşturulması ve Yatırım Getirisi AdWords sertifikaları nelerdir? Nasıl alınır?
➢ Müşteri Merkezi (MM) hesabı nedir?
➢ AdWords reklamlarını takip edebilmek için kullanılan uygulamalar nelerdir?
➢ Vaka incelemeleri- Çözümlemeler

Kimler Katılabilir; Firmaların dijital medyalarını yönetenler

TİMDER Kurucu Üyesidir.